Sri Lanka rondreis garanties
Singha reizen vindt dat je als consument recht hebt op een onbezorgde vakantie. Een vakantie (via internet) reserveren doe je daarom het liefst bij een organisatie waarvan je zeker weet dat zij aan haar verplichtingen kan voldoen. Er moet een garantie zijn mocht door welke oorzaak dan ook de reisorganisatie niet aan haar verplichtingen kunnen voldoen... en die is er bij Singha reizen!
Singha Reizen is om die reden aangesloten bij de VvKR en de SGR. Voor jou een garantie dat je zonder zorgen met ons op vakantie kunt.
VvKR
Sri Lanka rondreis specialist Singha reizen is aangesloten bij de vereniging van gespecialiseerde kleinschalige reisorganisaties. Dit is ook precies wat wij zijn: Een in Sri Lanka gespecialiseerde reisorganisatie. Klein zijn we niet echt meer als grootste specialist in Nederland en België. Vrijwel iedere dag vertrekken er gasten met ons naar Sri Lanka. De kenmerken van een kleine organisatie; op de klant gericht, flexibiliteit, klantgerichtheid, vriendelijkheid en voldoende aandacht koesteren wij echter! Dat ga je zeker merken.
SGR
Singha Reizen (KvK nr. 30217880) is aangesloten bij SGR. Je kunt dit controleren via www.sgr.nl. Binnen de grenzen van de SGR-garantieregeling vallen de op deze internetsite gepubliceerde reizen onder de garantie van SGR. Deze SGR-garantie houdt in dat de consument ervan verzekerd is dat zijn vooruitbetaalde reisgeld wordt terugbetaald als de wederpartij door financieel onvermogen de overeengekomen prestatie niet kan nakomen. Voor zover de overeenkomst mede het vervoer omvat en de plaats van bestemming reeds is bereikt, wordt zorg gedragen voor de terugreis.”
Singha reizen en SGR
Singha reizen is ingeschreven bij de SGR onder nummer 3778. Je vindt onze inschrijving terug in de lijst van aangesloten organisaties.
Calamiteitenfonds
Singha reizen is ook aangesloten bij de Stichting Calamiteitenfonds Reizen. De garantie van het Calamiteitenfonds houdt in dat je als reiziger die deelneemt aan een reis waarop de garantie van toepassing is: - (een deel van) uw reissom terugkrijgt indien wij de reis als gevolg van een calamiteit niet of niet volledig kunnen uitvoeren; - de noodzakelijke meerkosten vergoed krijgt indien wij als gevolg van een calamiteit de reis moeten aanpassen of indien wij u vervroegd moeten repatriëren.” Onder calamiteit wordt verstaan een door molest of natuurramp veroorzaakte abnormale gebeurtenis.