Hi Punartha,

We zijn helaas weer terug in het koude Nederland maar wat een geweldige ervaring hebben we gehad. Onze dank voor het voortreffelijke reispakket en zorgen. Alles verliep vlekkeloos en onze gids, Saman van Asian Escapes, was geweldig. Wat een zorg en oog voor detail heeft deze man. Hij heeft er mede voor gezorgd dat deze vakantie onvergetelijk was.

Er waren maar 2 dingen die wat minder waren en ik toch wil vernoemen om jullie te helpen om hier een volgende keer rekening mee te houden (tips dus). Let wel. het heeft totaal geen afbreuk gedaan aan onze waanzinnige ervaring.

Hotel in Ella, Flower Garden Resort; onvoldoende. Gelukkig zaten we hier maar 1 nacht. Verbouwen en hotel open houden kan echt niet in dit geval. Kamer had geen warm water en moet aangezet worden. Pas nadat ik er om vroeg kregen we warm water. Gevaarlijke situatie met grote barst in het raam wat na meer “gebeuk” van de verbouwing zo er uit zou kunnen vallen op de trap naar beneden. Restaurant waar men geen alcohol (meer) mocht serveren. Klanten die de (restaurant) tv van kanaal wilde veranderen maar werden terug gefloten omdat het personeel cricket wilde zien? Beddengoed was ook vies. Mijn advies, vervang dit hotel voor iets anders in Ella.

Malediven, Cinnamon Dhonaveli, prachtig hotel en resort alleen waren we verrast dat er (wederom) een verbouwing bezig was wat ervoor zorgde dat het aanzicht niet geheel was wat we verwachtten. Ook de zand baggeraar in de lagoon was onprettig door geluid maar vooral het troebel maken van het water wat de snorkelervaring drastisch verminderde. De resort manager heeft ons gehoord en passend aanbod gedaan (maw akkoord bereikt) middels een gratis massage echter hadden we dit graag van tevoren geweten zodat we wellicht nog van resort konden wijzigen. Nu hadden we weinig keus.

Onze dank voor jullie begeleiding en uitstekende en snelle service, petje af!

Singha Reizen 9.5 10